wtorek, 16 września 2014

ŚNIADANIE MISTRZÓW

Dziś rano, jako że przygotowuję się do sezonu masowego, postanowiłem przetestować przepis na pyszne owsiane placki/omlety. Jadałem już takie wcześniej, jednak zainspirowany kulinarnym filmikiem Michała Karmowskiego postanowiłem stary sposób nieco urozmaicić. Wstałem więc wcześnie rano, wziąłem wszystkie składniki jakie udało mi się znaleźć w domu, wrzuciłem razem do miski, wymieszałem, rzuciłem na patelnię z odrobiną oleju i voilà...

Nigdy wcześniej nie strzelałem "profesjonalnych" fotek jedzenia. To podobno trudna sztuka, haha.
Praktyka czyni mistrza, tego też z czasem się nauczę! ;)




Witaminy od rana muszą być (w szklance) ;)

































Składniki:
- 4 jajka (lepiej bym zrobił gdybym dał 3)
- 120g płatków owsianych górskich
- 25g rodzynek (mogło być ich trochę więcej)
- trochę łuskanego słonecznika
- wiórki kokosowe
- szczypta cynamonu
- łyżeczka kawy rozpuszczalnej

Fajnie byłoby dodać do nich jeszcze trochę żurawiny, migdałów lub orzechów włoskich.
Opcji jest naprawdę dużo. A jak to wychodzi z kaloriami? No cóż, trochę ich jest, przynajmniej w porcji przedstawionej tutaj.












Wiadomo, że jeśli chcemy schudnąć, to nie zjemy aż tyle. W takim wypadku zmniejszmy porcję do takiej kaloryczności jaka nam odpowiada a okaże się, że to posiłek idealny na śniadanie. Sycący na wiele godzin, zawiera pełnowartościowe białko z jaj, węglowodany proste i złożone (te pierwsze z rodzynek, te drugie z płatków owsianych), oraz zdrowe tłuszcze ze słonecznika, migdałów lub orzechów. Dodatkowo polecam smażyć na oleju ryżowym, pozdro!

Link do filmiku Michała Karmowskiego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz